Klachten formulier
U heeft een klacht over uw huisartsenpraktijk en dan?
Ook bij uw huisartsenpraktijk kan er iets fout gaan. Ondanks het feit dat iedereen zijn of haar werk zo goed mogelijk probeert te doen, is de geleverde zorg in sommige gevallen niet naar de wens van de patiënt of van de betrokken familie.
Wanneer u niet tevreden bent over onze zorgverlening horen wij dit graag van u in een persoonlijk gesprek. U kunt ook uw klacht schriftelijk in dienen door gebruik te maken van onderstaand formulier. Met uw klacht of opmerkingen kunnen wij onze zorgverlening verbeteren.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Uw klacht wordt onderzocht door uw huisartsenpraktijk. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Zo gauw er een antwoord is op uw klacht, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld. Het streven is erop gericht om dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen een maand, geregeld te hebben.
Mocht u alsnog niet tevreden zijn met de afhandeling door ons. Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie waarbij wij zijn aangesloten.
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA EINDHOVEN
T: 088- 0229100